گر می خواهید یک متن تبلیغاتی پر برای محصولات و خدمات خود داشته باشید باید نکات کوچک و بسیار مهمی را در آن رعایت کنید که با مطالعه این مقاله رازهای یک متن تبلیغاتی پر را برای شما فاش خواهیم کرد.

-آیا متن آنچه را که در عنوان وعده داده است عملی می کند؟

-آیا متن تبلیغاتی شما جالب است؟

-آیا خواندن متن آسان است؟

-آیا باورکردنی است؟

-آیا متن تبلیغات شما متقاعد کننده است؟

-آیا متن شما دارای لحن دوستانه ای است؟

-آیا تمامی جزییات را بیان می کند؟

-آیا متن شما مرتبط است؟

-آیا متن شما روان است؟

-آیا متن شما خواننده را ترغیب به کاری می کند؟

 

طبه گفته ی دیوید اگیلوی مهمترین قسمت متن تبلیغاتی شما عنوان شما است و شما تنها ۵ ثانیه زمان دارید تا توجه مشتری را به خود جلب کنید در غیر این صورت باید در تغییر عنوان متن تبلیغاتی خودتون تجدید نظر کنید

 

ویژگی های متن تبلیغاتی جذاب:

_ عملی کردن وعده ی عنوان:

اگر عنوان می گوید <<چگونه تبلیغات کنید و خود را افزایش دهید>> متن هم باید این عمل را به ما بیاموزد در غیر اینصورت عنوان با متن هماهنگی نداشته و خواننده را فریب داده و او از این توطئه آگاه ساخته است.

 

_جالب بودن متن:

اگر خواننده زمان مطالعه خسته شود مطمئن باشید متن تبلیغات شما هیچ گونه انگیزه ای در مخاطب ایجاد نکرده است یک داستان تعریف کنید و ذهن خواننده را متحول کنید تا در او انگیزه ایجاد شود در غیر این صورت نمی توانید محصول یا خدمات خود را به برسانید.

 

_ساده بودن متن:

ایا متن شما به سادگی برای مخاطب قابل درک است خواننده وظیفه ی درک متن نامفهوم و پیچیده ی شما را بر عهده ندارد پس باید متن تبلیغاتی را با کلمات ساده و قابل فهم بیان کنید.

 

_باورپذیر بودن متن:

کاربران اعتمادشان به تبلیغات و تبلیغ نویسان کم شده است و این وظیفه ی ما است که اعتمادشان را نسبت به خود،خدمات و محصولات خودمان جلب کنیم و بهترین راه گفتن حقیقت است.

 

_متقاعدکننده بودن متن شما:

متن تبلیغاتی شما نه تنها باید میزان شما را بالا ببرد بلکه باید با مشتری ارتباط برقرار کند و توجه او را جلب کند و علاقه ی آنان به محصول و خدمات شما را برانگیزد و برتر بودن کالای شما را اثبات کند.

 

_استفاده از لحن دوستانه در متن:

مردم از متن های ساده و روشن و قابل هضم لذت می برند و اعتماد آنها به شما بیشتر می شود زمانی که متنی را می نویسیم باید با کاربر طرح دوستی بریزیم تا جذب نوشته ی ما شود در غیر این صورت برای مخاطبمان خسته کننده خواهیم شد.

 

_بیان جزییات کامل:

برای متقاعد کردن کاربران شما در تبلیغات خود باید از جزییات که شامل ویژگی ها، مزایا، منافع و دلایل خود برای محصول هستید استفاده کنید هر چه اطلاعات بیشتری از محصول خود در خدمت کاربران قرار دهید متن شما باورپذیرتر خواهد شد.

 

_مرتبط بودن متن شما:

نیازی نیست در متن از خودمان و علایقمان برای کاربران صحبت کنیم زیرا برای آنها اهمیتی ندارد آنچه اهمیت دارد کالا یا خدمتی است که به علاقه دارد و نیازش را رفع می کند پس باید متن تبلیغات شما باید به موضوعی بپردازد که مورد علاقه ی کاربر است.

 

_روان بودن متن:

یک متن خوب ساده و روان با نکته های زیاد جریان پیدا می کند در چنین متن هایی اثری از جملات عجیب و غریب و دهان پر کن که ذهن کاربران را منحرف می کند به چشم نمی خورد.

 

_ترغیب کننده بودن متن شما:

آیا متن تبلیغاتی شما کاربر را به کاری ترغیب می کند؟ آیا او اقدام به تهیه بروشور یا برقرای تماس با شرکت شما می کند و سرانجام اقدام به محصول شما می کند؟ اگر این چنین است شما تبلیغ تاثیرگذاری را به نگارش درآورده اید.

 

نمونه یک متن تبلیغاتی:

به کودکان خود فرصت جنگیدن بدهید(خمیردندان کرست)

چرا یک تابیتان جهنمی دیگر را پشت سر بگذاریم؟(دستگاه های تهویه جی.ای)

طعم قهوه ی غنی بوداده ی جدید مارا کشف کنید(قهوه بدون کافیین بریم) 


وبلاگ آموزشی تفریحی تبلیغاتی ,است؟ ,خواننده ,محصول ,کاربران ,تبلیغات ,تبلیغاتی پر , محصول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ملی موزیک مهندسی Remirxovbl86 News دانلود فایل های کمیاب بجنورد درس tourr همه چیز درباره تکنولوژی آموزش علمي كاربردي بازرگاني بين المللي فناوری و تکنولوژی